گزینش واژه و کلمه کلیدی از لیست تهیه و تنظیم

۴۳۳ بازديد
طراحی سایت در مشهد ابزار بسیار زیادی از پاراگراف Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در چنگ سئو کاران قرار دارد تا بتوانند به بهترین نحو کلمه ها کلیدی مناسب برای سئو را گزینش کنند.

اما متاسفانه برخی از این وبسایت ها برای دادن اطلاعات تکمیلی پول درخواست می‌کنند و بعضا هم از لهجه فارسی پشتیبانی نمیکنند. اینجاست که سئو کاران دست به فعالیت میگردند و رویه خود را پیدا می‌نمایند.

قدم دوم: تعیین کلمه کلیدی از لیست تنظیم شده برای هدف قرار دادن در سئو: اکنون که لغت ها کلیدی را لیست کردیم و میدانیم که این لیست، قادر است کسب و فعالیت ما را بترکاند و به روش حیرت آوری وبسایت ما را با صرفه تر و کارکشته تر در سئو نماید، باید کلمه و واژه کلیدی را از لیست انتخاب کنیم و بدانیم که کدام مورد از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر است هدف اصلی خود در بهینه سازی قرار دهیم.

برای این فعالیت همانطور که به نظر می رسد، ابزار خاصی وجود ندارد به دلیل آنکه یک ذهن متفکر باید برای آن برنامه ریزی کند.

ولی کاری که باید در واقع انجام شود، این است که واقعا محتوایی که قرار می باشد در وب سایت قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از سایت انجام میشود؟ در واقع پاسخ این سوال، در این است که بدانید قرار است چه عمل انجام دهید؟

به عنوان مثال فرض نمائید من یک فروشنده قهوه و تجهیزات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و سایر اثاثیه هستم.

فعلا کلمات کلیدی وجود دارا هستند که احتمالا خریداران وقتی می خواهند اجناس من را بخرند، آن ها را جستجو می‌کنند. این لغات مانند "خرید قهوه آنلاین" ، "قهوه ساز" ، "خرید قهوه ساز" ، "لوازم تهیه قهوه" و غیره.

گونه دیگری از عبارات کلیدی مستقیما هدف تجاری را دنبال نمی کنند. در واقع من میخواهم که افرادی که هر گونه ارتباطی با "قهوه" دارند، من‌را پیدا کنند به این دلیل که احتمالا این افراد عشق زیادی به تناول کردن قهوه هم دارا‌هستند ( که خیلی هم لذت بخش می باشد ).

این افراد ممکن است جستجو هایی از جمله "چه‌طور قهوه درست کنیم" ، "ضررها و فواید نوشیدن قهوه" ، "انواع قهوه" و غیره.

این افراد دنبال مطالبی میباشند که بخوانند و اطلاعاتی درباره قهوه به دست بیاورند. منطقی به لحاظ می رسد که این افراد قطعا دلیلی برای جستجویشان دارا‌هستند. شاید می خواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم است این است که این افراد به دانستن درباره قهوه عشق دارا هستند و درصورتی که ان ها "برند" منرا بشناسند، مثل این می باشد که من یک بازار بالقوه را در مشت دارم که هر روز ممکن می باشد فردی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه من باشد !

گروه دیگری از عبارات کلیدی قادر است بازار خریداران عمده را هدف قرار دهد. فرض فرمائید شما یک کافی شاپ دارید و می‌خواهید بدانید "بهترین فروشنده قهوه در ایران" چه کسی است؟ معین است که من هستم ! به‌این دلیل، این برهان و این دلیل. کافیست که کاغذ ای با این محتوا ایجاد فرمایید و روی آن سرمایه گزاری فرمائید و آن را برای کلمات کلیدی مورد نظر بهینه فرمایید. این شرکت از افراد درصد کمتری از بازدیدکنندگان وب سایت من را تشکیل می دهند اما معمولا به همان اندازه افراد عادی برایم فایده آور هستند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.