یک نکته موءثر برای تارنما شما این میباشد

۴۳۰ بازديد
طراحی سایت در مشهد

 

یک نکته موءثر برای تارنما شما این میباشد که پیشین از ساخت سایت خویش، تارنما رقبای‌تان را باز‌بینی فرمایید، برای مثالً درصورتی که شما در قضیه ایجاد و فروش پوشاک کار میکنید، نیاز میباشد تا شایسته ترین حریف خویش را در مورد شغلی‌تان کاوش نمائید و وب سایت اورا نیز باز‌بینی نمائید و عارضه ها موفقیتش را بیابید، ملاحظه کنید وی از چه سبک محتوایی در وبسایت خویش به کار گیری کرده که منجر جذب مخاطبان خویش شده‌است. 

وربی پارکر ( Warby Parker) می گوید: کوتاهی نکنید، گهگاه یک یا این که دو پاراگراف می توانند بسیار توانا باشند. با دقت به جور کسب‌و‌کارتان، با تثبیت یک سری داده ها مهم در وب سایت خویش، در فعالیت خویش نیرومند و لبریز توان گردید.

 

 

3. ارائه داده ها تماس

مطمئناً تثبیت داده ها تماس در وبسایت، یکی مهم ترین امور میباشد، بدین ترتیب می بایست یک ورقه منحصربه‌فرد به خویش داشته باشد. میلز میگوید: تا به حالا گردیده چندبار به وبسایت یک کمپانی رمز بزنید و با خویش بگویید که چقدر مشقت بار میگردد با این مجموعه تماس گرفت؟ وی میگوید بدین ترتیب نیاز میباشد که در وب سایت خویش یک کاغذ خاص به داده ها تماس قرار دهید و تمامی داده ها، مثل: نشانی پست الکرونیکی، تلفن اثبات، در فیس نیاز گوشی، فرم تماس و پیوند کانال‌های اجتماعی منحصربه‌فرد به کسب‌و‌فعالیت خویش را درین بخش قرار دهید. تا اشخاص به راحتی بتوانند به داده ها تماس شما دسترسی پیدا نمایند. چون هیچ چیز ناامید‌ کننده‌خیس از عدم برقراری رابطه با یک کسب‌و‌فعالیت وجود ندارد. چون انگیزه تمامی کسب‌و‌امور از طراحی سایت این میباشد که تعامل خویش با مشتریانشان را ارتقاء دهند.  

هنگامی که خواستید داده ها تماس و نشانی نشانی اینترنتی و کانال‌های اجتماعی‌تان را در تارنما بگذارید، آنرا به طور عکس در وب سایت قرار ندهید، بایستی امکان کلیک کردن روی آن ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های کانال‌های اجتماعی، مخاطب به راحتی بتواند وارد کاغذ مربوطه شود و عمل آیتم نیازش را انجام دهد. 

 

  امروزه همگی تلفن‌های یاروهمدم هوشمند، این امکان را دارا‌هستند که شما بتوانید بر روی لینک و پیوند‌های تماس کلیک نمایید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را تولید فرمائید. همینطور شما می توانید از گوگل اپ به کارگیری فرمایید و نشانی جیمیل آیتم نظرتان را وارد نمائید، تا یوزرها از روش کلیک بر روی نشانی پست الکرونیکی به طور بی واسطه وارد برگه پیامرسان شوند.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.