آشنایی با انواع سایت

۴۳۵ بازديد
طراحی سایت در مشهد 

قبل از اینکه بخواهیم درباره موضوعی اطلاعات خیر کسب کنیم همیشه بهتر است تاریخچه آن مسئله را هم به خیر بدانیم. تاریخچه بهینه سازی و پیشین بهینه سازی دیرین به شما یاری میکند تا بدانید فردای seo چه چیزی امکان دارد بشود به این دلیل‌که سئو هر روز و هر ماه در اکنون تغییر‌و تحول می باشد. درپی با میزفا هم پا باشید.

سرفصل‌های پست [پنهان کردن]

1 تاریخچه بهینه سازی (seo) و موتورهای جستجو
1.1 تاریخچه اولیه موتور جستجو
1.2 ۱۹۹۶ به بعد
1.3 ۲۰۱۰ به آنگاه
تاریخچه سئو (seo) و موتورهای جستجو
محرمانه فراگیری سئو در سایت میزفا خدمت شما دوستان هستیم. شاید شما با برخی از اصطلاحاتی که در این صفحه گفته میشود آشنایی نداشته باشید البته نگران نباشید درصورتی که مقاله ها سئو را به خوبی ادامه دهید دیگر تمامی چی در سئو برای شما راحت خواهد بود.

همچنین میتوانید به پست اصطلاحات در سئو رجوع‌کنید و از اصطلاحات جانور در سئو یک روءیت کرد خوب و کلی کسب نمائید.

تاریخچه اولیه موتور جستجو
اینترنت و فضای آنلاین منحصربه‌فرد به یک فرد نیست و در یک زمان خاص توسط یک شخص یا شرکتی به وجود نیامده بلکه از مجموعه سعی‌ها و ایده‌های بی‌شمار تشکیل شده که بوسیله افراد متخصص کامپیوتر در یک‌سری دهه قبل به وجود آمده است.
به‌هرحال ابتدا تاریخچه سئو (بهینه سازی) به اوایل دهه 1990 میلادی بازمی‌گردد، جایی که موتورهای جستجو گام‌های اولیه خودشان را در جهت توسعه برای کمک به سازمان‌دهی وب سایت‌هایی که در اینترنت فهرست شده بودند برداشتند.

در سال 1995، سئو به وسیله موتور جستجو یاهو در اولین مرحله ابتدا شد. در آن عصر گوگل به این اقتدار امروزی وجود ندارد. برای کاربران اینترنتی باید راهی فراهم می‌شد تا بتوانند از تارنما‌هایی که ثبت می‌شدند به کار گیری کنند.

بهینه سازی اول تارنما‌ها به ترتیب حروف الفبا چهره گرفت و در قالب‌های مانند دفترچه تلفن قرار می‌گرفتند. هرچند این طرز در اوایل بسیار کارساز می‌آمد ولی ابعاد به‌مرور بعدازظهر با ارتقاء شدید تعداد وبسایت ها و بالا رفتن کاربرها دیگر تر و تمیز‌سازی وب سایت‌ها بر طبق حروف الفبا کارساز نبود و به‌رنج کاربران می‌توانستند سایتی متناسب با نیازهای خود را در لیست توماری چهره پیدا کنند.
از دیگر اشتباهات این نوع بهینه سازی این بود که نام وب سایت‌هایی که با صحبت نخستین A شروع می‌‌شدند به دلیل بودن در اوایل فهرست و کسب بازدید اضافه نسبت به بقیه حروف، طرفدار بیشتری داشتند. بر همین پایه اکثر افراد و شرکت‌ها قصد ثبت دامنه ای داشتند که با سخن A مقدمه می‌شدند و این موضوع زمینه seo سیاه ها (سئو مخرب و اسپم) با فیس میداد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.